Thursday, June 3, 2010

~TONITE, SUMEONE MAKE ME BLUSH~




hye peeps2 sekalian....
hehehe
sebelum aku cerita pape, korang buang dulu topi politik korang and pakai topi humor.
so, hear it goes....

tengah aku tengok cerita wipeout usa kat 8tv, tibe-tibe hp aku nyanyi lagu DAUS-KENAPA, menandakan ada mesej masuk dalam hp aku. kalau dia nyanyi lagu MAULANA-RSVP, itu tanda ada orang telefon.
mesej yang aku terima menulis ayat-ayat yang mampu untuk aku pikir 3-4 kali...

"Adakah muka kau sma comel cam najib-pm?haha"

aku terima mesej ini dengan perasaan, "minah neh salah hantar mesej kot", then dia pun menerangkan ayat-ayat beliau, dan aku pun rase terkesan dengan kata-kata dia itu lalu aku terus menggoogle dan menengok gambo dato' najib, and aku pun grab gambar dia and tepek kat post aku neh so korang sume leh wat perbandingan.

mungkinkah ini rupaku setelah aku senja?
mungkinkah rambut aku akan bertukar kaler putih dan bukan biru seperti aku idam-idam kan?
mungkinkah ini sume akan terjadi?
mungkinkah?
mungkinkah?
mungkinkah akan terjadi, dirimu aku miliki, berilah tanda kepastian muuuuuu.....

3 comments:

  1. agaknye cmtuh la en rasidi bile da tua...
    hahahaha...
    sgt comel...
    wieeeee...

    ReplyDelete
  2. ko tgk cd
    i told u mang sama
    siap da org puji comel lg
    hahaha

    ReplyDelete
  3. blush2...
    owh tidak.....
    aku comel....
    whieeeeeeee.....

    ReplyDelete