Saturday, January 30, 2010

~JOM MEN LAYANG-LAYANG~

it's a bird!!!!!
it's a plane!!!!
no,
it's..................batman?????

PEEPS!!!!
jadual mingguan aku bertambah lagi dengan aktiviti bermain layang2 pada petang hari jumaat atau khamis.
actually cam dak kecik pun ade gak mase mule2 maen, tapi pas aku rase cam best plak tgk ramai2 orang maen, trus aku ade niat nak beli n men layang2 ni.
best gak r tgk layang2 ni bile da naek kat atas awan tu.... cam tenang je....cam tetibe ade muzik lagu BAWA KU TERBANG-FABULOUS CATS bermain2 kat palotak....
bagi sape2 x penah maen or xtau maen, meh aku tunjuk kan step2 nak men layang2 neh.
sebenarnye ade 2 cara nak men layang2 neh, cara pertama
  • korang suruh member korang pegang kat layang2 tuh n korang pegang hujung pengail benang tu.
  • korang amik jarak dalam 4-5 langkah dari member korang tu sampai tali benang tu tegang
  • then jerit "WOI, LEPAS KAN " then start lari2 anak, then pas tu lari2 kuda then lari2 gajah sampai korang punye layang2 tu terbang.
  • ulang semua step ni kalo layang korang terbang kat atas tanah jew.
cara kedua pulak,
  • "CAI, TOLONG NAIK KAN LAYANG2 AKU, PAS DA NAIK, BAGI AKU BALIK"
ikut r cara mane yang korang nak gune, asalkan terbang layang2 tu.....
n 1 lagi peringatan, pastikan benang korang telah diikat dekat batang pengail itu utk mengelak kan.......
"AAAAAAAKKKKKKKKKK, LAYANG2 AKU!!!!!!!!! WEHHHH!!!!!! DIA NAK TERBANG G MANE TU!!!!!!"

1 more thing, pesanan dari member aku en.pacai, pakai la pakaian utk pergi men layang-layang dan bukan pergi tengok wayang.
sekian....
wheeeeeeee.........

3 comments:

  1. nih da sah pakai baju beriya2 g men layang2 nih...
    haha...

    ReplyDelete
  2. "CAI, TOLONG NAIK KAN LAYANG2 AKU, PAS DA NAIK, BAGI AKU BALIK"

    "AAAAAAAKKKKKKKKKK, LAYANG2 AKU!!!!!!!!! WEHHHH!!!!!! DIA NAK TERBANG G MANE TU!!!!!!

    lalalala..~~ ni tuk spe ni??lalalala~~

    ReplyDelete
  3. aaaaa.......utk....utk......
    weh, sape ade megi?????(alih topik)

    ReplyDelete