Tuesday, February 9, 2010

~PERASAAN~

luahan perasaan....

kata-kata yang indah bukan selalu menyenangkan hati....
kadang kala ia menyakitkan juga....
kata-kata yang buruk bukan selalu dapat difahami....
kadang kala ia sering di salah erti....

apabila kita berkata...
siapa yang mendengar....
siapa yang faham....
siapa yang ingat....
siapa yang peduli....

persetankan mereka....hiduplah dikau di dunia fantasi....
pergilah kau bermain dengan satelit puaka mu itu....
pergilah kau bertemu bidadari Uranus mu itu.....
layankan perasaan mu dengan crite blogger boy kesukaan mu itu....

telefon mu bergegar....
jangan kau impikan ia msg dari seseorang.....
buka sahajalah msg mu itu walaupun ia dari hotlink....

benarkah itu wanita yang kamu puja....
pastikah kamu?
apa bukti kepastianmu?
ingatlah....
luaran bukan ukuran....
dalaman bukan juga kepastian...

peeps
ini bukan emo punye post ye.
ni just tentang diri aku sepanjang mggu ni. ada benda yang aku baru tersedar, yang da lame aku tau tapi sekarang baru tersedar n benda yang aku sedar tapi wat2 xsedar....

well, kalo korang paham (really doubt it kalo ade orang paham) it means korang pun mmg senasib dengan aku.
well, we in a same boat...
i hope the boat will not sink ....

No comments:

Post a Comment