Saturday, March 20, 2010

~FORGOT TO TELL LA!!!!!!~

Dey macha n menachi sakalian....
ni ade satu pengumumang sket aku nak wat.
barang sesiapa yang nampak 2 orang manusia ini berkeliaran di JOHOR BAHRU atau KULAI,
anda di minta pergi berjumpa mereka sambil berkata "TAHNIAH" kepada mereka untuk memenangi 1 kad jemputan ke majlis khawin mereka pada 27/03/10 ini.

WANTED!
ABG MAMAN & YATI@ETON
so, kepada sesiapa yang tidak bernasib baik pasal tidak dapat menjumpai mereka, tidak mengapa!!!!
kerana anda telah menjadi pembaca bertuah blog ini maka aku sebagai adik pengantin, aku nak jemput korang datang majlis kawen akak aku neh.
sape pembaca bertuah tu?
sape yang bace blog aku neh, itu la orang yang bertuah.hehe.
so aku jemput r datang memeriahkan majlis akak aku neh. nanti aku kasi peta jalan k.
bwk la kwn2 korang. jgn bwk satu facebook punye member2 sudah. kang ade yang makan bersila kat jalan raye nanti. ok peeps, tahniah pasal jadi pembaca bertuah, so kite jumpa di SANA DI SANA DI SANAAAAAAA.......

No comments:

Post a Comment