Thursday, March 25, 2010

~MY NAME IS KHAN~

PEEPS!!!!


Agak lama jugak la aku tak tengok cerita hindustan neh. last criter hindustan aku tgk, kalo x silap r.....ape ekh.....kabi kuci kabi gum kot...ekh, silap2, baru ingat, criter slumdog millionair la. itu la filem hindustan last aku tengok.
bukan aku xsuke tengok cerita hindustan neh, gile lame kot nak abiskan 1 cerita tuh....
ade la dekat 2 jam lebih...mau kram lutut kalo tgk kat wayang....tapi tak dinafikan la, cerita-cerita hindustan neh sure ade yang tangkap leleh, jiwang karat perabis, tapi itu r dia punye value untuk di tonton.

so harini, 25/03/10 ,aku telah tengok jugak cerita MY NAME IS KHAN ni dengan bertemankan sakinah, xtau sape sakinah? bace kat sebelah kanan blog aku tu. yang peliknye la kan, aku suke skip2 je kalo cerita tu panjang sangat. tapi, cerita neh, aku cam tak leh nak skip pasal jalan cerita dia sangat tak bosan. ade part sweet2....time sweet tu sure r time kajol wat gedik dengan SRK, ade part sedih2....tak kaaaaaaaaannnnnnnnnnn tak de babak sedih kalo tgk cerita hindustan....
SRK dengan KAJOL siyesly r perfect couple dalam ape2 filem. so, bagi cerita MY NAME IS KHAN neh, aku suggest, abiskan lah masa 2 jam 40 minit untuk tengok cerita neh, siyes, berbaloi dari korang g tengok cerita V3:SAMSENG JALANAN or EVOLUSI KL DRIFT 2 coz ramai kot orang cakap baik duit tiket rm10 tu buat beli satey dari tengok cerita tuh.

oh ye, sori r peeps2 sekalian, aku x dapat nak letak map ke jalan rumah aku pasal aku xde kad jemputan, so tak leh la nak scan n upload kat sini, tapi aku kasi alamat je la ekh, so korang leh la cari rumah aku neh, kalo sape2 dari UTM, korang ikut jalan ke arah air hitam and ikut jalan lurus and dont belok2....bile korang nampak jabatan timbang kat sebelah kiri korang, maksudnye nak sampai la tuh, bile korang da nampak balai polis air bemban kat sebelah kanan korang, memang da dekat sangat2 la tuh, nanti korang cari la bunga manggar kat area2 kiri korang k.

NO.68, JALAN CEMPAKA 3,
TAMAN AIR BEMBAN,
81020, KULAI

kalo sesat tepon aku ye...datang 27/03/10 tau. bukan pas korang bace post neh lak.....kang naya je datang salah tarikh....hahaha....
kite jumpa di sana!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment