Sunday, April 4, 2010

~NAK PEGI!!!!!!!!!!!!!!!!!~

PEEPS!!!!!

korang lahir taun bape???
87?
89?
88?
86?
85?

kalo korang lahir dari lingkungan umur2 neh,
sure korang cam blur2 je dgn WINGS and SEARCH kan???
well, maybe ade gak yang jadi fanatik kat 2 kumpulan neh cam aku.
aku jadi fanatik 2 kumpulan neh pasal environment aku dulu kot.
time aku umo 3-4 tahun time tu SEARCH ngah popule dengan ISABELLA (bukan ko ye bella).
WINGS plak dgn lagu SEJATI. time2 tu la aku dapat name AMY dari abg2 aku pasal rambut aku yg panjang.
tu criter lame da, neh yang criter terbaru




ni la my golden dream aku...nak tgk konsert 2 SUPERSTAR MALAYSIA neh.
kalo la aku dapat g....wuuuuuuu...
doakan aku dapat sampai ke mount kiara 1 mei neh....
insyallah.....

~~DIA!!!!!! ISABELLA.....LAMBANG CINTA YANG LARA.....
TERPISAH KERANA.........ADAT YANG BERBEZA....~~

~~TINGGAL KENANGAN....GAGAL SEGALA IMPIAN...
TINGGAL BERTANYA....ERTI SEJATI.......~~

No comments:

Post a Comment