Friday, April 16, 2010

~SIREN'S SONG~

peeps,
korang sure ade lagu2 yang korang rase xjemu utk korang nak dgr 40 80 kali sehari....
ade jugak la lagu yang korang xmo dengar langsung....
well, aku lyn je sume. lagu jepun pun aku lyn walau haram xpaham ape maksud.
tapi ade gak la lagu melayu yang aku leh dengar tapi aku xleh blah dengan lirik2 dia.

sebagai contoh, korang pnah dengar x lagu wawa dari kumpulan bau?
yang ade lirik cam ni
jangan2 kau menolak cinta ku
jangan2 kau hiraukan pacarmu
putuskan lah saja pacarmu

well, aku rase cam nak tepuk je dahi orang yang wat lagu neh.....siyes la sket bro....
lagu wawa neh menceritakan, penyanyi ni minat kat sorang pompan neh, tapiiiiii...
pompan neh dah ada kayu balak da.
so penyanyi ni slumber ya ya je suruh g clash.....
uuuuuhuuuu.......hello????
yeah u......
come on la.....da xde aweks laen ke weh, aku paling x suke laki camneh....
jangan la kacau rumah tangga orang weh, mmg la diorang tu kapel jew n xkawen lagi,
tapi pikir la sket bai, sape suke orang laen kacau GF/BF dia.....
laen la kalo aweks tu yang menggedik2 dengan ko, itu laen criter la. da aweks tu yang gatal.
nasib la BF dia dapat GF gatal camtuh.....

lagu yang "betol" bagi aku, ALIFF AZIZ- SAYANG SAYANG.... well, lagu neh macho sket punye version, dia suke kat sorang pompan neh, tapi cam biasa la, pmpan tu da ade kayu balak da, so dia pun back off, gentleman perabis bagi aku. siyesly ni la gentleman and he deserve to be praise for his action. banyak yang rather jadi stalker even xdapat jadi kapel.

for this kind of male species, aku nasihat, blaja la cam budaya jepun sket. orang laki sana akan cuba confess kat someone yang dia suke. xpayah la kira consequences yang akan terjadi pas tuh.
as long as, pompan tu tau kita pernah ada hati kat dia. trust me, korang akan rasa sangat "umphhh" lega perabis. aku da pernah try da confess kat pompan yang aku ada little crush mase aku duk matrix. of course la xdapat, tapi dia rasa sangat hepi bila ada orang yang minat kat dia, well,xsalah hepikan seseorang....bagi species pompan lak, ikut korang la nak trus trang or x.

well, aku minat kat lagu tomok yang baru....xsilap tajuknye berlari......
lagu tuh dia bgtau, 1st dia keliru dgn GF dia, pasal GF dia men konda kondi dengan dia...
last2 dia halau je GF dia n suruh g kat laki tu n dia pun bebas. well, gud things la kan, dari bagi dia rase serba salah nak pilih kita or other person, bek halau je. leh bebas. weeeeeee

weeeee.......
shu bi du bi du da bi du.....
shu bi du bi du da bi du......




No comments:

Post a Comment