Saturday, April 17, 2010

~HAVE U???~

PEEPS,
sakinah demam......cian aku tgk dia......aku xtau nak bagi ubat ape kat dia neh....
last2 aku bagi je dia rehat dalam bilik aku neh....
so, bila dia da rehat...aku la plak jadi boring.....time dia xsakit, leh la dia layan sume karenah aku...
ni bila dia xde, aku jadi xde hala tuju lak....huhuhu...

have u get my call lately???
well tu la salah satu care aku nak hilangkan boring aku bile sakinah neh demam....
gambatte sakinah....thesis aku xsiap lagi neh...camne nak wat kalo sakinah neh demam.....
kalo x dia la yang sediakan kertas bertajuk MICROSOFT WORD, nyanyikan lagu dari list WINAMP, and hiburkan hati aku dengan game DOTA....

come on sakinah, get well already......plz....


oh, korang leh bace kat sebelah kanan post aku neh kalo nak tau sape sakinah neh.

No comments:

Post a Comment