Saturday, April 17, 2010

~CYG TOK CU~

PEEPS!!!
ape perasaan korang kalo pagi2 lepas solat subuh, dgn mamai2, korang amik karipap 2-3 ketul, minum air teh o, then atok korang cakap camni....

"ni majlis akak amy, nanti sok2 kalo amy rasa nak kawen, kumpul2 la duit dalam rm20k ke rm30k, nnti tok cu carikan calon utk amy ye. atok ramai kawan2 yang anak2 diorang ustazah2. sesuai la untuk amy neh"

atok ku....cyg atok..

tetibe.....aku terdengar irama lagu SEARCH-LANGIT DAN BUMI kat dlm palotak aku......
tetibe teringat plot criter NURKASIH time awal2 ADAM xminat dengan NUR...
ustazah.......
terharu aku dgr seh......trus aku cakap kat atok aku "ok tok cu, set. nnti amy kumpul."
well, kire atok aku da safe kan aku mase utk cari awek la ni. so xyah la aku serabut2 nak mintak no tepon kat dak2 pompan lagi. yeeeehaaa!!!!!

sori noni, atok I nak carikan jodoh utk I...

haha, so, misi pertama aku adelah kumpulkan rm30k dalam mase 4 tahun dari sekarang.
aku ade gak terpikir, layak ke aku yang bingai2 ayam neh dapat ustazah?
well, ustazah pun manusia gak kan.....as long as hidup aku hepi dengan dia...aku trime je la.




oh, pic atas tu bukan awek aku ye, tu dak artis AF, namenye noni, dia kuat makan, time nak amik gambo dgn dia, dia sempat lagi mintak 5 minit pasal nak abiskan mee goreng. tapi dia sempoi, lawa gak dalam gambo, face to face lagi lawa....
kew camera aku yang bagus?
hahaha

No comments:

Post a Comment