Wednesday, July 21, 2010



wallo peeps...
yes its me again...
tgk la gambo kat ats tuh...
hehe
amaran, jgn tgk gambo di atas pada bulan pose, kerana didapati gambo di atas mampu menambahkan kapasiti air liur kat mulut korang.
BTW, gambo kat ats tuh, time aku kat tmepat restoren abang aku, HAKKA REPUBLIK. ape yang bestnye tempat neh?
ape yang best?
ape yang best korang tanye???
yang best nye of coz la pasal xyah bayar.abang aku yg masak kot.wakakaka
tapi personally aku xkan jejak kaki kat sini kalo bukan abg aku keje situ, bukan ape, takut kene basuh pinggan jew karang. xmampu nak byr dowh. yang atas tu jew mau dalam rm30++. giler ape. RM30++ kalo g kfc leh beli bucket da.
tapi......dia punye rase...wooooohooooo....mmg heaven seh....padan la orang kaye x kesah kuar duit utk makan mahal2.
btw, banyak da interview request aku dapat neh. doa2kan la x jadi bangang time kene interview tu nanti.huhu.

No comments:

Post a Comment