Saturday, July 10, 2010

~WHERE R U CD???~



hello peeps!!!!
gud to c ya again after all these weeks....
as u can see the pic above, my home is no longer connected with the woooooorrrrlllldddddd....
tak de lagi aktiviti mendownload cerita secara haram jadah sambil buat kuak lentang kat atas katil, owh, i played my laptop on my bed.
why tak de internet???
no no, jgn pikir yang fmly aku tak mampu bayar, kami mampu. cuma kami memilih untuk tidak membayarnya selama 3 bulan. lagipun, kita di negara malaysia yang mengamalkan demokrasi dan kebebasan untuk bersuara. Namun begitu ternyata pihak tmnet tidak menyukai pilihan kami itu. maka, mereka mengambil tindakan drastik dengan memboikot kami.

so, kini tiada lagi aktiviti meluncur internet sambil memeluk bantal puaka kesayangan aku. sob2...
nak tak nak kene r g cyber cafe kalo nak online, sangat tak feel bila men tenet sambil tak peluk bantal puaka ku itu, dan aku tidak akan sesekali wat keje gile dengan mengusung bantal itu ke cyber cafe semata2 untuk ambik feel men tenet.

walaubagaimanapun, dengan tiadanya internet di rumahku, aku rasa sakinah kini semakin hepi kerana ini lah peluang dia keluar dari rumah dan duduk melayan kawan2 sejenis dengannya di starbuck, oldtown, or McD. oh yesss, aku kini di old town, menara hap seng kuala lumpur sambil di temani sakinah. Dengan secawan ice blanded yang berharga RM8.90, da dekat 4 jam aku kat tempat ini dan crew2 restoren ni pun da mula pandang cari gaduh, aku ape kesah, sape suruh ngada g letak stiker tulis FREE WIFI kat pintu kaca tuh. padan muke ko.hahahaha.

ok2, diorang da nak tutup kedai dah. kene cari port laen lak. ok, tata titi tutu.

No comments:

Post a Comment