Monday, November 30, 2009

~EEEERRR.....NEXT!!!!!~

Peeps...
FYI, aku xdok akaun facebook
sure ade korang yang akan ckp "WHAT??? KO XDE???? BTOL KE NI??? BIA BTOL...."
maybe ade jugak korang yg akan ckp "KO XDE FACEBOOK? SO?"
or maybe korang akan ckp ".............. facebook tu ape?"

bagi sesiapa yang tanye aku soalan "KO NAPE XDE FACEBOOK HAH???"
or saranan "BUAT LA FACEBOOK DIK. AKAK, APUN, ATI, MOK, IJAM, MEN SUME ADE TAU(sume name tersebut adalah adik bradik aku). TINGGAL ADIK DGN MAK JE XDE."
or saranan "BEK KO WAT CEPAT, OR ELSE.....!!!!!"

aku xtau r nape aku xnak wat facebook, bukan nye aku xnak wat, cume cam xnak jew.....ape aku ckp ni....entah....
sooo, bile sesiapa tanye aku ape2 soalan pasal facebook, aku akan simply say ".....errrrr......pasal.....pasal.......pasal......next!!!!!!"(menandakan aku skip soalan tersebut)

aku juga adalah seorang yang xley nak jwp sesatu soalan dengan spontan kalo face to face, soalan2 yg lazim pun kadang2 aku akn masuk dalam situasi blur dalam 7-8 saat baru aku leh jwb "ape awk tanye tadi?"
tu pasal aku xley masuk pertandingan debat....sure amik masa nak pikir ayat nak klentong...
kdang2 bile orang tanye " AWAK BLAJA KAT MANE?" secara face to face, aku akan jwb
".........(7 saat kemudian).....BLAJA KAT UTM....kot"

sooooo peeps, kalo ckp depan2 dengan aku, jgn la tanye banyak2, aku blur nnti, bygkan r, 1 soalan nak jwp makan 7 saat, kalo banyak2 soalan, mau mkn hari nak jwp tu.
thats why la, i like to be a listener jew.

soo peeps
sape2 ade sindrom cam aku
aku suggets kan korang jwp jew
"errrrr.....NEXT!!!!"

No comments:

Post a Comment