Friday, November 13, 2009

~FREEDUMB HUH?~

peeps...
officially aku da ade kat umah dah
aku da sampai ke destinasi yg kita panggil freedumb....
tapi pas 2 hari aku kat umah....
aku da rase....
aku cam kat salah destinasi r....
terlampau free sgt2!!!!
balik2 duk guling2 atas katil jew kejenye dari pagi sampai mlm.
tapi yang bagusnye, aku dapat menjalani kehidupan manusia normal yang aku telah miss sejak aku duk matrix dulu....
seingat aku, da jarang sgt2 aku leh tido sblm kul 12 mlm n bgn kul 6 pagi sok nye kalo aku duk kat umah ni...
ye la kan, dengan keempukan tilam dan belaian syahdu bantal peluk ku, mane la daku berdaya berkata "oh.....tidak!!!! jangan!!!! nehi!!!! "....
normalnya aku.....yeah....normal....
yeah....yeah...
so...aku secara official xkan update blog pas kul 12 k.
maka, xyah intai2 kat blog aku ni pas kul 12 tu.
mlm ni ade semi final muzik-muzik, banyak gak la lagu yang aku minat, so adakah aku dpt tgk muzik2 itu sehingga ke penghujung rancangan? atau adakah aku mendengar suara mak aku berkata "udah2 le tu, g le masuk bilik kalo nak tido yop oi..."
kite nnti kan jwpnya pada post yang akan datang.....
aku tggalkan korang dengan lagu twinkle2 little star.....
dan juga lagu A.B.C.
kalo korang perasan, dua dua lagu tu gune melodi yang sama....
kan?
kan?
kan?
hahaha....

No comments:

Post a Comment