Saturday, November 21, 2009

~REALLY????~

peeeeps!!!!
ada org penah ckp kat aku dulu,
kalo ade org pmpn puji pmpn laen cantek, mmg sah le pmpn yg di puji tu cantik
tapi bile laki yg puji pmpn tu cantik, jgn caye la ye.
melain kan la kalo pmpn tu mmg da di establish kecantikan nya. itu len criter la.

so ini lain criter nye.

Arini, aku dengan innocent nye masuk ke kedai kek yg di jaga oleh 2 org amoi yg cute kerana kelaparan roti bersosej. lalu aku amik tray n penyepit n memulakan tugas sebagai seorang customer kedai roti....
selepas selesai mengambil beberapa roti yang ku ingini, aku pun meletak kan tray aku itu di kaunter pembayaran....mata amoi tu memandang mata ku...aku pun tengok balik.....dia tengok aku....aku tgk dia.....
dia pun ckp.....
"CHONG CENG CONG CENG CONG CENG CONG"
aku pun balas
"hah??? (dengan nada yang slow)"
dia pun membalas semula
"CONG CENG CONG CENG CONG CENG CONG"
aku balas lagi dengan nada yg sederhana
"hah???"
dia pandang aku, then dia pandang kwn dia kat sebelah....
kwn dia pun cakap kat aku....
"CONG CENG CONG CENG CONG CENG CONG"
aku balas
"apa u ckap ni, saya x faham lah"

then....
diorang pun pandang each other....
diorang pun start gelak....
diorang pun ckp sori....
pastuh diorang ckp....
"ini roti sosej u mau letak sos tak"

aku pun balas..
"ooooooo, sos, nak2"

aku byr harga roti tu then aku cabut....
time aku kuar kedai diorang duk pandang2 aku then bye2.....
woooooo....
*blush**blush**blush*
camne la orang cine pikir muke aku cam cine.....
malu i....
hahahhahaha

5 comments:

  1. oo my gucci! hahaha.
    ternyata muka anda da campuran cina2 gitu.
    haha. ko patot blaja bahasa cinala cd.

    ReplyDelete
  2. owh tidak, jgn lah kata begitu
    *blush*
    bahse cine susah la cik sal oiii
    lgpn aku xminat nak ngurat amoi
    stil nak cari melayu gak.
    ngeh ngeh ngeh....

    ReplyDelete
  3. xminat nk ngorat amoi kunun..
    tapi untuk cuci mate redah jugak..
    lalalalala~~~~

    ReplyDelete
  4. iskh3....mane ade...
    fitnah2....
    astagfirullahalazim.....

    ~nurrrrrrrr kasih.....

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete