Tuesday, November 10, 2009

~WHO~

Peeps!!!!
do u know why i keep say peeps????
peeps means mengintai atau menghendap atau dalam bahasa femes nya...
SKODENG....
so, nama peeps ini daku tujukan kepada anda yang sedang membaca blog ini...
ya...anda...bukan orang di sebelah anda....dibelakang anda....dibawah anda....atau di blakang laptop anda.......bukan bukan bukan , bukan mereka.....
anda, ya anda lah peeps itu...
so, nama peeps ni aku dpt ilham pas bace blog Cik Bellalalalalala....lalalala.....lalalalala...(teruskan lalala sehingga anda penat) dan beliau menamakan pembaca blog beliau sebagai silent readers. jika sesiapa mengkomen blog post beliau, anda akan di upgrade kan nama sebagai readers. so aku pun nak jugak bagi nama kat korang yg baca blog aku ni.
xkesah la yang jenis duk suke bace tapi xsuke komen, or yang suke komen tapi xsuke bace, or yang suke bace n suke komen, or yang xbukak langsung blog ni, aku gelarkan korang dengan nama 'peeps'....
suke x? suke x?
aku tanye sakinah dia suke kew x aku letak name peeps ni, dia xjwb, dia diam jew...
so aku assume dia suke kot....
lagipun diam tanda setuju kan....
so peeps, lets blog bebeh!!!!!!

No comments:

Post a Comment