Tuesday, November 3, 2009

~WHY~

peeps, sejak wa bukak balik blog ni kan, wa da rase cam janggal gilebi lak nak taip post.
cam xde pe nak tulis kat sini.
kalo dulu kan maen gediknye nak nulis sepanjang ari.
ni nk bukak blog sendrik pun bapak malas nye.
nak kate tenet slow, laju memanjang jew
di ulangi, laju memanjang jew (saje bagi nak bagi panas kat certain people yg bace, haha)
.....
.....
.....
jam sekarang menunjuk kan pukul 7.30 pagi....
perut aku lapo pasal aku bgn kul 3 pagi tadi.
why?
da tabiat aku.
kalo tdo kul 11, sure bangun kul 3.
kalo tdo kul 12 sure bgn kul 6.
why camtu?
da tabaiat aku.
.....
....
....
semalam hari isnin...
kreko da kuar...
rambut da panjang..
minyak itam moto xtuka lagi...

so, ape patut aku wat semlam?
tapi ape yg terjadi semalam?
begini ceritanya....selepas berkaroeke sepuas hati bersama-sama teman
aktiviti bersuka ria pun bersambung dengan aktiviti berdota sehingga subuh
lalu aktiviti bersuka suki pun melabuh kan tirainya.....
dan aktiviti membaca dan mengugurkan rambut pun berlaku....
sehingga zuhur....
dengan niat yg ikhlas utk tidur2 ayam selepas semayang zuhur...
aku pun melelapkan mata...
sebelum tu wa jeling jam kat dinding...
1.30...
"kul 2 bgn r g setel moto rambut n kreko"
kata ku kepada diriku sendiri....
daku pun lelapkan mata....
dan daku jeling kembali jam di dinding
5.30....
"haih....hampas tebu tol la...ni bukan standard tido2 ayam...ni da thp tido2 gajah ni"
lalu rosak lah segala perancangan untuk hari semlam...
lalu...adekah hari ini akan berulang peristiwa yg sama????
LU PUKIR LA SENDIRI...
HAHAHAHAHA.

No comments:

Post a Comment