Thursday, November 5, 2009

~SOnG OKu~

peeps!
sape yg xpenah lyn criter korea???
se ingat palotak ku ni...satu2 criter korea yang aku lyn pun criter FULL HOUSE je la pun
time tu r baru aku rase cam...."WAAAAAA....CUN NYE AWEK KOREA...."
so time tu terasa jugak la korea fever sekejap....kan maen cite2 nak g korea....for what? sajer(iye dok saje, hahahaha).
criter tu pun aku tgk mase aku 1st year kat UTM ni.
ni da 4 taun berlalu.....
aku pun da 4th year n da jadi super duper senior kat utm ni....
TETAPI.................................................................
korea fever datang kembali.....
kembali dengan WONDER GIRL nya dan GIRL GENERATION....
aku ucapkan trima kasih kepada En. Faris yang bertanggung jawab sepenuhnya memulakan penyakit demam ini, dengan Nobody dari WONDER GIRL dari En. Faris
En. Koji pula menambahkan parah penyakit itu dengan memperkenalkan group GIRL GENERATION pula.....

kesan2 demam ini adalah :
  1. pagi2 sebelum pegi cuci muke/mandi, korang akan cari spek dan laptop lalu click ke file GEE-GIRL GENERATION.avi atau NOBODY-WONDER GIRL.avi .
  2. korang tgk video tu sehingga habis.
  3. korang repeat tgk lagi.
  4. dan lagi.
  5. dan lagi
  6. dan lagi
  7. dan korang sambung balik tido.
diharapkan kepada sesiapa yang dijangkiti demam ini, berjumpa lah dengan En. Faris untuk video GIRL GENERATION atau WONDER GIRL versi High Definition pula supaya penyakit anda makin teruk.
pesanan ikhlas dari PEEPS.FM.
PEEPS.FM menyokong korea fever
yeah!
i want nobody nobody but you!

No comments:

Post a Comment